Gambar Lagi Artis Melayu Tak Tahu Malu Sikapnya...Dedahkan Lurahnya

 Jelas Nur Fathia : Saya tidak tahu mahu komen apa-apa (ketawa). Itu baju saya sendiri.

Tiada niat apa-apa untuk menunjuk atau apa pun. Saya hanya rasa mahu pakai sesuatu yang cantik untuk pergi ke acara tersebut.

Mungkin ramai yang bercakap, tapi bagi saya sendiri, baju itu tidak seksi.

Tambah Fathia , Saya sudah biasa dengan kata-kata orang. Jadi, diri ini sudah lali dengan perkara begini. Saya pun tidak kisah, kerana orang berhak memberi pendapat mereka.

Selain itu , saya tidak pernah berasa bosan. Itu pendapat masing-masing, saya tidak dapat berbuat apa-apa.

Tidak semestinya berpakaian begitu, mereka patut nilai dari luaran sahaja sebelum mengenali seseorang itu.

Namun kini saya sedar, patut lebih berhati-hati dengan apa yang dipakai.



Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana