Doa Nik Razi bukan dipaksa – kroni Nik Aziz dalam PAS,Jangan Buat LAwak Lah PAS

SENAI – Kandungan doa memohon kehancuran Umno dan Barisan Nasional (BN) bukan atas arahan daripada pihak tertinggi Pas sebaliknya ia adalah kehendak Nik Razi Nik Mat sendiri, yang juga adik kepada Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.Perkara itu dinyatakan Pesuruhjaya Pas Johor, Datuk Mahfodz Mohamed yang mengakui Nik Razi hanya diarahkan untuk menjadi imam bagi solat Hajat yang berlangsung sempena muktamar parti itu di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, malam kelmarin.
Beliau yang turut sama pada solat Hajat itu berkata, dalam doa itu Nik Razi memohon kehancuran parti dan bukannya memohon supaya ALLAH menurunkan bala atau menghancurkan pemimpin atau ahli Umno dan BN.

“Nik Razi mendoakan kehancuran Umno dan BN. Jika parti itu hancur, saya yakin sokongan orang Melayu akan beralih kepada Pas. Secara peribadi, saya turut mendoakan orang-orang Umno dan BN diberikan petunjuk untuk menyokong Pas,” katanya.

PAS Jenis Tak sedar diri....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana