DAP Tunjuk Kuasa....Lagi Pegawai Tinggi Kerajaan Di Selangor Akan Ditukarkan



 

SHAH ALAM: Seorang lagi pegawai tinggi kerajaan di Selangor akan dipindahkan berkuatkuasa Khamis, menurut Exco kerajaan Selangor Ronnie Liu.
Beliau berkata pertukaran Yang Dipertua Majlis Perbandaran Selayang (MPS) Datuk Zainal Abidin A'ala berkuatkuasa Khamis, dan melahirkan rasa kesal bagaimana pertukaran tersebut dikendalikan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA).

Liu berkata, beliau belum menerima surat daripada JPA memaklumkan tentang pertukaran tersebut, dan tidak tahu bilakah Zainal Abidin menerima surat pemindahan beliau.

"Kami sedih dan terkejut kerana MPS akan kehilangan seorang pemimpin yang rajin dan cekap. Beliau mengendalikan isu pungutan sampah dan isu Batu Caves dengan baik," katanya
Ini adalah pemindahan kedua yang dibuat secara tiba-tiba terhadap penjawat awam di negeri ini tahun ini.  

Memang Sial Betul Ronnie Liu untuk memindahkan orang yang tidak sependapat dengan Kerajaan Selangor.Baik masukkan saja CINA CINA DAP kedalam Kerajaan Selangor biar Melayu merempak dibumi sendiri.Jangan Angkuhlah Pakatan Rakyat terutama sekali DAP...Ronnie Liu jangan rasa Pakatan Rakyat akan dapat memenangi Selangor pada masa akan datang.Melayu Selangor harus bangkit kezaliman DAP dan Sekutunya termasuk PKR dan PAS.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana