BEngkak Mata ANWAR Mendengarnya...Projek Kondo di Batu Caves Batal jika BN Tawan Selangor.

KUALA LUMPUR 13 Nov. - Projek Kondominium yang dirancang bakal dibina berhampiran kawasan Batu Caves bakal dibatalkan jika Barisan Nasional (BN) berjaya menawan semula Negeri Selangor pada Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13).Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Batu Caves akan terus dipertahankan dari sebarang ancaman kerosakan yang bakal mengikis salah sebuah Warisan Negara tersebut.

"Kita tidak mahu pembangunan di kawasan ini mengancam masa depan kompleks Batu Caves. Pengakuan yang saya buat ini, sepertimana yang kita tahu (berdasarkan) kerajaan BN adalah kerajaan 'Janji Ditepati'," katanya ketika berucap pada majlis Rumah Terbuka Deepavali anjuran MIC di perkarangan kompleks Batu Caves di sini.

ANWAR Berbulu mendengarnya dengan kata kata Perdana Menteri.1 M bolehkan terus terang katakan....Politik biasa lah untuk meraihkan sokongan bebb...tapi Perdana Menteri JANJI DITEPATI dan ANWAR JANJI DI JUBURI....HA ha ha ha ha.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana