Alahaiii.....Jurucakap PAS Ni ...Ajaran Sesat: Jais jangan melulu, ujar Harun


 SHAH ALAM: Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Harun Taib menggesa agensi penguatkuasaan agama mengemukakan bukti sahih berlakunya pemesongan akidah sebelum melakukan serbuan terhadap mana-mana badan dakwah Islam di negara ini.

Beliau yang mengulas mengenai serbuan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) terhadap program Global Ikhwan yang dikaitkan dengan pertubuhan Al-Arqam di Rawang baru-baru menyifatkan tindakan tersebut sebagai melulu."Itu orang lain kata, dia tak tahu bagi dia dosa yang dia tak tahu dan yang menghukum sesat itu siapa.

"Kena selidik dahulu, kalau sesat dari sudut mana dia sesat,"

Ha ha ha...kerana adanya Orang kanan Sekutu kuatnya di tangkap JAIS...tak pasal pasal Pemimpinan PAS bersuara untuk menengakkan Benang yang basah.Kalaulah tak ada Orang politik ditangkap....senyap saja.Kenapa Pemimpinan PKR tak bersuara dalam hal ini hanya PAS saja.PASNGOK inilah patut dipanggilnya....PAS pertahankan Ustaz PAS ini tiada gunanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana