Ahli UMNO Jangan Terikut Perangai DOA PAS!!!!!!

1 M menasihati kepada ahli-ahli UMNO/pemimpin UMNO peringkat akar umbi,pertengahan & atasan. Jangan kita meniru budaya tidak baik di dalam PAS. Biarpun UMNO sering kali diserang/dikeji/dihina/diumpat dan pelbagai lagi keburukan yang didoakan oleh pemimpin PAS. Kita UMNO hanya mampu berdoa agar Allah SWT beri pertunjuk & hidayah kepada ahli-ahli tegar PAS & pemimpin PAS yang benar berjuang agar kembali kepada landasan yang betul & bersama dengan UMNO bangunkan agama,bangsa & negara. Insya-Allah.
Adakah adik Nik Ajis ni tahu perkembangan sebenarnya sebelum kata kata DOA yang dibaca tu.Adakah Adik Nik Aziz duduk dalam GUA tidak tahu langsung perkembangan semasa dengan sewenang wenangnya tuduh UMNO sebergitu rupa.1 M dengan DOA kan yang berada dalam Stadium tu sedar dan insaf yang dibaca tu untuk menghancurkan sesama sama Islam.Adakah ini tanda tandanya kebesaran ALLAH nak tunjukkan kepada rakyat Malaysia bahawa PAS rela menghancurkan Sesama Islam.
PAS akan dihukum pada PRU 13 nanti....Insyallah.Dengan Berkat doa yang dibacanya suapaya rakyat sedar yang apa dilakukannya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana