Setiausaha Politik MB Selangor dibidas...Alahaiiii...Sesama Sendiri Kecoh Kuasa Punya Pasal!!!!!


SHAH ALAM: Majlis Pimpinan Selangor(MPN) hari ini kecewa dengan sikap Setiausaha Politik kepada Menteri Besar, Faekah Husin berhubung kontroversi kedudukan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim jika Pakatan Rakyat (PR) memenangi Pilihan Raya Umum ke-13 akan datang.
Timbalan Pengerusinya, Zuraida Kamaruddin menegaskan, Faekah sepatutnya mengelak daripada membuat komen-komen yang tidak wajar mengenainya.
Zuraidah berkata, Faekah seharusnya mengambil pendekatan positif dengan menghubungi Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali sendiri berhubung isu berkenaan.
"Jika Faekah mengambil nafas kali kedua dan baca habis laporan (media), beliau pastinya akan faham keseluruhan mesej komen Azmin di mana TSK (Khalid digambarkan sebagai) satu aset bagi kerajaan PR dalam merealisasikan Buku Jingga, manifesto dan Bajet 2013 di peringkat persekutuan," kata beliau yang juga Ketua Wanita PKR dalam satu kenyataan hari ini.
Faekah dalam satu kenyataan kepada satu portal berita berkata, beliau menyifatkan kenyataan Azmin, yang disiarkan oleh Sinar Harian Rabu lalu, sebagai langkah yang “tidak bijak secara politik.”
Katanya, selaku pemimpin PR, seseorang yang membuat kenyataan sedemikian seharusnya telah mempertimbangkan implikasi akibat kenyataan mereka.
Azmin sebelum ini dilaporkan berkata Khalid Ibrahim 'sesuai' memegang jawatan Menteri Persekutuan jika PR mengambil alih Putrajaya.
Khalid ketika ditemui wartawan Antarapos di lobi Parlimen menyatakan beliau memahami apa yang diutarakan Azmin itu adalah pandangan peribadinya dan padanya Azmin tidak bersalah dalam konteks tersebut.
“Saya baca kenyataan (Azmin) dari sudut positif dan nampaknya saya boleh bekerja dalam kerajaan Persekutuan dan Negeri,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana