"Saya Tidak Ada Masalah...Azmin Tak Perlu Minta Maaf Pun" - MB S'gor... He he he Siapa Yang Tahu Dalam Hati Si Khalid Ni....

Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali tidak perlu memohon maaf berikutan kenyataannya yang dianggap sebagai satu salah faham.
Malah, Abdul Khalid yang juga Menteri Besar Selangor dan Anggota Parlimen Bandar Tun Razak menganggap kenyataan Azmin adalah bersifat peribadi dan tidak mewakili pendirian pakatan pembangkang."Bagi saya, Azmin tidak perlu minta maaf. Kita tidak boleh salahkan Azmin kerana ada baiknya kenyataan beliau itu, maknanya orang boleh terima saya kerja di peringkat negeri dan Pusat."Saya tidak ada masalah kalau kedua-dua (peringkat), saya tidak dapat pun tiada masalah," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen di sini

Si Khalid memang bebal orangnya...Azmin Ali kata kata pun padanya biasalah he he he nak kata apa lagi...untuk mengelak rakyat tahu akan perbalahan diantara mereka ini..Itu cara pembangkang..dalam hati si khalid...marah siapa yang tahu?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana