Psangan Blogger Seks 'Semakin Panas', Berdepan Beberapa Kemungkinan

PETALING JAYA: Mereka telah menjadi sangat terkenal dalam masa seminggu akibat mempunyai blog seks, tetapi Alvin Tan dan Vivian Lee berdepan beberapa kemungkinan.
Lee, 23, mungkin dihalau keluar dari rumah keluarganya selepas blog "Sumptuous Erotica" yang dikongsi dengan Tan, 24, menjadi tajuk utama dalam beberapa akhbar di sini dan di Singapura.
"Ibu saya memberi saya kata putus sama ada mengahwininya atau keluar dari rumah dalam tempoh sebulan," katanya, sambil menambah dia "sedikit takut" mengenai perkara itu.Dia baru sahaja lulus ijazah pemasaran dari Universiti Multimedia dan tinggal di Johor Baru bersama ibu dan abangnya.Tan sedang menghabiskan cuti belajar di National University of Singapore (NUS) dengan ibu bapanya di sini dan pangsapuri yang disewa di Kuala Lumpur. Cutinya ini tidak mempunyai kaitan dengan blog seks.Lee berkata dengan kebarangkalian yang tipis untuk berkahwin Tan, kerana kedua-dua menganggap diri masih muda dan tidak bersedia untuk komited antara satu sama lain, dia akhirnya mungkin akan tinggal bersama Tan.
"Saya fikir dia boleh bergantung dengan saya. Saya rasa saya boleh memberikan bantuan kewangan," kata Tan semasa temubual panjang dengan Kumpulan Media Star di sini, Jumaat.
Kedua-duanya berkata bahawa ibu Lee yang juga ibu tunggal tertekan dan telah cuba menghubungi Tan untuk memberi teguran tetapi Tan tidak menjawab panggilan tersebut.

"Ibu saya juga memarahi saya dan tidak mahu memberitahu apa-apa kenyataan kepada akhbar," kata Lee. "Tetapi saya rasa saya akan menentangnya."Bagi Tan, pelajar undang-undang dan pemegang biasiswa Asean, dia menghadapi kemungkinan dibuang universiti dan biasiswa dibatalkan selepas gambar bogelnya dan video seks bersama Lee menjadi tajuk utama di republik itu.Tetapi dia berkata tidak melihat ia sebagai "sesuatu yang besar" jika disingkirkan dari universiti.
Kedua-duanya, Tan dan Lee mahu menceburi bidang perniagaan persembahan dan tidak menolak kemungkinan menjadi pelakon.Mereka juga mendedahkan bahawa berkongsi gambar intim dan video di internet adalah 'idea bersama'. Lee yang telah memujuk Tan untuk menangkap gambar dan klip bogel antara satu sama lain.

"Kami mula mengambil gambar bogel ketika bertemu kali kedua," kata Tan."Kami menghabiskan cuti di sebuah hotel di P.Pinang dan dia telah berbogel."Dia bertanya kepada saya jika saya mahu mengambil gambar (bogel) dan saya menganggapnya sebagai suka-suka," kata Tan, yang berkata dia tidak melakukan seks sejauh ini dengan bekas teman wanitanya."Kebanyakan adalah pengecut. OK, saya tarik balik. Mereka tidak mencabar," katanya."Melakukan perkara-perkara seperti 'bungee-jumping' atau terjunan udara adalah perkara biasa," katanya. "Saya mahu bergaul dengan orang-orang yang telah melakukan perkara-perkara yang tidak pernah dilakukan sebelum ini."Dengarkan pra-rakaman temubual dengan pasangan ini di Red FM (104.9) dan Capital FM (88.9) pada pukul 2 petang hari ini.Pendengar di Lembah Klang juga boleh mendengarnya melalui stesen berbahasa Cina 988FM (98.8) pada pukul 7.30 pagi, Selasa.Stesen radio kumpulan media The Star Red FM, Capital FM dan 988 FM turut membawakan beberapa topik termasuk:

- Bagaimana mereka bertemu dan bagaimana dia obses dengan wanita bernama 'Vivian'.
- "Alvin mempunyai 'keterujaan' untuk nama Vivian. Kami bertemu melalui "kawan atas kawan" di Facebook, dan Alvin telah menjadikan saya sebagai kawannya."
 - Vivian Mengenai rakaman video seks.
"Ia sebenarnya terdapat lebih banyak. Seks lebih ghairah yang kita ada tidak direkodkan. Ia sebenarnya seperti kerja" - Alvin
- Bagaimana jika ia adalah anak-anak mereka menyiarkan video seks?
"Saya tidak akan menggalakkan mereka secara langsung, tetapi saya akan menggalakkan mereka untuk menyerlahkan apa jua bakat atau minat mereka." - Alvin
- Adakah dia menyesal apa-apa ini?
"Kami hanya akan menyesali perkara yang kami tidak melakukannya. 20 tahun dari sekarang, saya akan melihat kembali zaman 20-an saya dan saya berfikir bahawa saya adalah begitu menakjubkan. "-. Alvin

Comments

Dot said…
1M,

nak pelik apa? kalu dah tak pegangan murni, last2 jd kayu api blako tuh!

lainla kalu sempat revert jd Muslim & bertaubat, Insyaallah...

20 tahun akan datang anak cucu pun takdak bakali...kalu adapun, 40,50 tahun akan dtg anakcucu kencing atah kubur dia...

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana