Panasss....Isu Rozita Che Wan lagi

Lagi lagi kontroversi pasal Rozita Che Wan. Nampak gayanya, kontroversi bagaikan tak boleh berenggang dengan pelakon yang baru saja pulang bercuti ke London dan Paris, awal bulan ini.

Selain kisah peribadi mengaitkan dirinya dengan artis muda, dikaitkan dengan VIP dan masuk wad hospital gara-gara sakit, terbaru kisah mengenai penyebaran kononnya gambar bogel seorang wanita yang tersebar di internet dikatakan menyerupai dirinya.
Gambar erotik berkenaan difahamkan diambil menerusi perbualan rakaman video. Namun, pengacara program bual bicara Primadona di Astro Prima itu menafikan sekeras-kerasnya individu berkenaan adalah dirinya. Hakikatnya, Rozita seperti kenyataannya dalam portal murai.com.my menjelaskan dia sendiri tidak tahu menggunakan aplikasi video chat atau rakaman video.

Lebih lucu dalam kenyataannya, Rozita berkata, ramai wanita dan golongan lembut teringin memiliki wajah sepertinya. Gambar yang tersebar itu dikatakan sudah disiarkan di sebuah laman blog awal tahun ini dan wanita dalam gambar itu juga dikatakan digilai ramai kerana memiliki wajah seperti Rozita.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana