Mustafa Ali Berang Dengan Azmin Ali....Main Wayang Pembangkang....

KUALA LUMPUR 5 Okt. - Pergeseran antara Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali dengan Azmin Ali semakin panas apabila beliau membalas sindiran Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dengan mengatakan anak emas Datuk Seri Anwar Ibrahim tersebut terlalu bercita-cita.
Malah beliau yang dikenali sebagai orang kanan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang secara berkias dan sinis memberitahu, sebagai orang tua, beliau faham perasaan dan cita-cita politik seorang pemimpin muda seperti Ahli Parlimen Gombak itu.Saya tidak perlu komen apa-apa tetapi sebagai orang tua, saya faham perasaan dan cita-cita seorang pemimpin muda. Biarkanlah dia," katanya penuh tersirat menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) sebagai menjawab sindiran Azmin kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Pembangkang inilah caranya untuk menarik perhatian rakyat....Rakyat Malaysia semakin meluat dan menyampah dengan tingkah laku mereka ini hari demi hari...Pelbagai Isu pembangkang timbulkan pada rakyat.Ini kerana untuk mendapat tempat dan Jawatan dalam kerajaan bayangan...Itu baru kerajaan Bayangan...belum reality lagi.Sudah timbul pembalahan rebut kuasa...ha ha ha...rakyat akan menjadi mangsa keadaan nanti...jikalau bergini lah caranya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana