Mahfuz Omar : Hasan Ali Umpama 'Bekas Menantu' Sedapnya Mulut Mahfuz Ni Yer.....

Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar berkata, Hasan Ali merupakan individu luar yang tidak lagi bersama PAS dan tiada sebarang perkaitan dengan urusan parti.“Dia tiada hubung kait dengan parti ... lebih baik dia diam sahaja. Dia umpama bekas menantu, yang minta bekas mertua untuk meletak jawatan sebagai mertua, tidak masuk akal langsung,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Presiden Jalur Tiga (JATI) itu sebelum ini membuat kenyataan mendesak Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meletakkan jawatan sebagai Mursyidul Am PAS ekoran tindakan Menteri Besar Kelantan itu mempertahankan kerjasama Parti tersebut bersama DAP. Malah beliau berpandangan Prof. Dato' Dr. Haron Din lebih layak memegang jawatan tersebut.
Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali bukan sahaja tidak layak malah tidak mempunyai kapasiti untuk melakukan sebarang desakan agar Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat meletak jawatan.

Comments

Unknown said…
Puak-puak berok pas dah tak leh kenal yang mana ada lemak atau tidak..kih kih kih

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana