Isu Scorpene – PR ditipu SUARAM....Itulah Bodohnya PR Ni

Tak habis-habis puak-puak PR dengan isu Scorpene, sekali Suaram menyalak, pencacai-pencacai PR akan terus sambung salakan itu. Tidak sedarkah pemimpin-pemimpin PR bahawa isu scorpene ni jelas boleh mengancam keselamatan Negara?
Jika difikir secara logik, setiap negara didunia ni ada tak mendedahkan berapa mereka beli kapal selam? Berapa jumlah kapal selam yang mereka ada? Kalau ada, boleh tak pencaci-pencacai PR dedahkan Negara mana yang begitu bodoh mendedahkan rahsia pertahanan Negara mereka?Inilah dikatakan Bodohnya Pembangkang otaknya.... Begitu jugalah kes di Negara kita Malaysia, takkanlah kerajaan hendak mendedahkan berapa jumlah kapal selam yang dibeli dari Perancis. Setiap perkara yang membabitkan pertahanan dan keselamatan Negara hendaklah di tutup dan disembunyi sebaik mungkin Tidakkah PR sedar bahawa Suaram yang dibiayai oleh Soros mahu memecah-belahkan rakyat Malaysia? Mereka mengeluarkan isu ini, dengan harapan kerajaan Malaysia cepat melatah dan mendedahkan berapa unit pemilikan sebenarnya kapal selam Scorpene.
 
Adakah ini sudah cukup untuk memberi penjelasan kepada pencacai-pencacai PR sekalian? Jika tidak cukup, anda berusahalah untuk merampas Putrajaya, dan jika anda Berjaya memerintah Malaysia, anda akan mengalami situasi sama yang dihadapi oleh kerajaan dan waktu itu, nescaya anda akan tahu apa itu RAHSIA SULIT NEGARA YANG TIDAK BOLEH DIDEDAHKAN.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana