Ha ha ha ....DAP mahu pujuk Bah Tony...Semakin Jauhhhh Meninggalkan DAP...

IPOH 18 Okt. - Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham hari ini mengesahkan menerima surat keluar parti daripada bekas Presiden Persatuan Orang Asli Semenanjung Malaysia, Amani William-Hunt Abdullah yang lebih dikenali sebagai Bah Tony.Menurut Koo Ham, Bah Tony sudah menyuarakan hasrat untuk meninggalkan parti itu sejak beberapa bulan lalu sebelum menghantar surat keluar parti secara rasmi 11 hari lalu.Bagaimanapun, katanya, pihaknya masih cuba berunding supaya Bah Tony menarik balik keputusannya itu.

“Selepas beliau serah surat itu pun, saya ada berbincang dengannya. Bah Tony juga ada berjumpa dan beritahu Penasihat DAP, Lim Kit Siang bahawa beliau tiada apa-apa pergaduhan dengan saya atau parti. Beliau keluar atas sebab-sebab peribadi.Kita masih memujuk dan memohon supaya beliau mempertimbangkan semula keputusannya keluar parti. Kita sedang menunggu keputusan beliau. Walau apa pun keputusan beliau, kita akan terus bekerjasama,"

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana