George Soros minta nak jumpa saya - PM

Usaha sebuah portal pembangkang hendak belit dan putar satu pertemuan 'courtesy call' yang pernah diadakan antara Datuk Seri Najib Tun Razak dengan George Soros nampaknya tidak begitu menjadi.Semua orang faham kenapa portal yang didakwa ada terima dana dari orang yang dilabel sebagai penyangak mata wang itu begitu gairah hendak menjadikan pertemuan itu satu isu.
Bodoh sangatlah pengendali portal itu tidak faham politik dan urusan kerja seorang Perdana Menteri dimana ada orang itu dan orang ini hendak bertemu dengannya.Ini termasuk sewaktu lawatan ke luar negara.

Semua orang tahu setiap tahun Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng datang ke rumah terbuka Hari Raya Perdana Menteri.Apakah itu bermaksud ada apa-apa antara mereka.Atau Najib pernah minum teh tarik sejenak dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim di bilik VIP Parlimen tidak lama dulu.Apakah itu sudah tanda mereka OK.

BODOHNYA PIHAK PEMBANGKANG NI.....OTAKNYA SUKA SANGAT UNTUK MERACUNI FIKIRAN RAKYAT...PEMBANGKANG TIADA LAGI IDEAL UNTUK HENTAM KERAJAAN BN...NO ISSUE LAGI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana