Filipina, MILF capai persetujuan damai...Kehebatan Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib untuk wujud Autonomi Islam...

Kerajaan Filipina dan kumpulan pemisah, Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) mencapai perjanjian damai awal yang menyaksikan pembentukan satu wilayah autonomi bagi menamatkan pergolakan di selatan negara ini.Presiden Filipina, Benigno Aquino mengumumkan persetujuan tersebut hari ini, sekali gus memberi gambaran konflik selama 40 tahun di wilayah berkenaan yang telah mengakibatkan lebih 120,000 kematian, akan berakhir.
Pelbagai pihak memuji Datuk Seri Najib terutama sekali kepada Barisan Pembebasan Islam Moro kepada Kerajaan Malaysia.Inilah dikatakan Perjuangan Islam yang sebenar untuk kebaikan Umat Islam.Adakah ANWAR berani lakukan seperti ini...minta maaf lah bebbb.ANWAR kalau pergi pun ke Amerika saja lah..untuk dapatkan dana untuk partinya.

Comments

Maka bersiap sedialah wahai semua pahlawan2 Malaysia... tentera Sultan Sulu bersedia untuk melanggar Sabah dengan amannya. :)

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana