Bapak Borek Anak Pun Rintik...Sama Saja Sikap Dan Perangainya,Pembangkang Buat Semuanya Molek Belaka....Bodohhhh Punya Orang.


Ini komen Nurul Izzah:

"Nurul Izzah menyifatkan Bajet 2013 bakal menyebabkan ekonomi negara bankrap dan memufliskan Kerajaan. Beliau mempertikaikan pengurangan 1% cukai pendapatan individu yang disifatkannya sebagai memberi kesan negatif terhadap sumber pendapatan negara."Wow! Bila Pakatan buat janji nak turunkan cukai, Nurul kata itu tindakan yang mesra rakyat. Bila Kerajaan BN turunkan cukai, Nurul kata itu tindakan yang bakal memufliskan negara.Mari kita bandingkan potongan cukai yang Kerajaan BN buat dengan potongan cukai yang Pakatan nak buat.BN hapuskan cukai pendapatan 1% bagi keluarga berpendapatan rendah dan sederhana yang pendapatan tahunannya di bawah RM50,000: Kesan kepada pendapatan negara? RM5 juta.

Pakatan mahu hapuskan sepenuhnya duti eksais kenderaan: Kesan kepada pendapatan negara? RM6 - 8 bilion.Sekarang ni, penghapusan cukai yang mana akan lebih merugikan negara? Penghapusan cukai BN atau penghapusan cukai Pakatan?Bila Kerajaan BN hapuskan cukai pendapatan 1%, negara cuma hilang pendapatan sebanyak RM5 juta tapi bila Pakatan hapuskan duti eksais kenderaan, negara akan rugi sehingga RM8 bilion!!!RM5 juta banding dengan RM8 bilion, mana lebih besar?Kalau orang biasa, dia akan kata RM8 bilion lebih besar, tapi kalau ikut logik Nurul Izzah, RM5 juta lebih besar!!Kira-kira mudah macam tu pun kau tak reti nak buat ke, Nurul? Macam mana kau lulus universiti dulu? Ijazah beli kat internet ke?

Pemimpin pembangkang seperti Nurul Izzah akan sedaya upaya menekankan perihal negara akan muflis sama ada disebabkan oleh hutang yang bertambah ataupun kerana pendapatan kerajaan berkurangan berikutan penurunan cukai individu.

HABIS TU YANG BAPAK KAU DAN KONCO KONCONYA YANG NAK HAPUSKAN TOL,HAPUSKAN PTPTN DAN TURUN CUKAI HARGA KERETA.....APA CERITA PLAK NURUL...MEMANG NURUL INI SEORANG YANG HIPOKRIT DAN MEMENTINGKAN POLITIK KELUARGANYA SAJA......MALULAH NURUL CAKAP MACAM NI...SEDANGKAN PEMBANGKANG SENDIRI YANG MENGAJAR PUAKNYA JANJI BULAN DAN BINTANG.....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana