Zed Zaidi hina agama Allah Taala - Abby Abadi...Semakin Teruk Sikap ABBY Ni Tidak Boleh Ditegur Cepat Melenting..

SHAH ALAM: Pelakon Abby Abadi menempelak kenyataan Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) Zed Zaidi yang mendakwa segelintir artis dibayar oleh parti politik tertentu untuk menghasut rakyat membenci kerajaan yang memerintah.

"Zed kata kami sekadar dibayar dan tidak tahu apa yang diperjuangkan, pada saya itu satu penghinaan untuk agama Allah."Jangan gunakan kuasa yang ada untuk mengeluarkan kenyataan membuta tuli macam tu.Zed atau nama sebenarnya Rozaidi Abdul Jamil berkata, artis-artis berkenaan yang hadir dalam ceramah-ceramah anjuran parti politik akan diberi imbuhan yang nilainya didakwa melebihi jumlah bulanan ketika mereka aktif dalam dunia seni.

Malah ujarnya, ada juga artis yang terpaksa berbuat demikian untuk mengalihkan perhatian bagi menutup kisah hitam masing-masing sebelum ini.Abby kemudian menjelaskan bahawa keputusan untuk menyertai kempen parti politik dilakukan dengan ikhlas."Pada saya, setiap manusia telah ditentukan rezeki masing-masing, kena percaya rezeki dari Allah."Kalau nak petikaikan, pertikaikan dengan Allah. Apa pun saya lakukan sekarang sangat ikhlas kerana saya sayangkan agama. Sedikit, banyak atau langsung tidak dapat apa-apa, biar saya dan Allah sahaja yang tahu," tambahnya lagi.

KAU SAJA YANG TAHU AGAMA SEMENJAK MASUK PAS NI...ORANG LAIN SEMUANYA SALAH JIKA TIDAK SEPENDAPAT DENGANYA.APA SALAHNYA BOLEH MENERIMA TEGURAN DARI ORANG LAIN.MACAM LAH ABBY NI PERFECT SANGAT ORANG.....BODOH SOMBONG INILAH CARA DAN GAYANYA.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana