Video....Jamuan Raya PAS Di Rumah Ketua Cawangan UMNO Meriah Memberi Tamparan Hebat Kepada PAS


Tinjauan ke majlis jamuan hari raya PAS di perkarangan rumah Ketua UMNO Cawangan Bendang Luas dalam DUN Wakaf Baru mendapati fenomena yang amat mengejutkan. Ini kerana jamuan yang sepatutnya bermula jam 12 tengahari itu langsung tidak mendapat sambutan yang menggalakkan.
Tidak mahu mempercayai maklumat yang kami terima, kami berkunjung sendiri ke perkarangan rumah Ketua Cawangan UMNO itu dan menyaksikan sendiri ada 10 buah kereta tetamu pada jam 2.40 petang tadi sedangkan pihak PAS mendakwa tetamu akan ramai selepas solat Zuhur.
Majlis hari raya PAS di kediaman itu sebelum ini dijangka akan mendapat sambutan luarbiasa kerana ia adalah julung kali berlaku menjelang Pilihanraya Umum Ke 13 bila PAS dan Ketua Cawangan UMNO dapat bekerjasama di dalam majlis yang sebegini bermakna.Sebelum ini PAS sentiasa menolak tawaran oleh UMNO di pelbagai peringkat untuk mengadakan kerjasama di dalam pelbagai bentuk terutamanya hal politik dan masalah tempatan.

Sumber Berita langjut lagi di sini..http://kickdefella.net

Comments

Ras said…
Mahfuz kata video itu superimpose, sebenarnya ramai tetamu, setelah di superimposekan video nampak macam tak ramai tetamu, Hadi kata tetamu memang ramai tetapi olih kerana video tu besi maka ia tak bolih di jadikan saksi tentang sebenar nya jumlah kedatangan tetamu.
Unknown said…
pembangkang macam tu lah cakap...adakah video dibolehkan edit.bodoh ker apa?cut bolehlah panjang ke pendek.bodohnya pr

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana