Video: Perangai Buruk Yang Tiada Maaf



Ketika pilihan raya umum ke-12 baru berakhir, buat sejenak rakyat negara ini melihat sudah ada satu lagi pakatan politik yang mampu mentadbir negara ini selain Barisan Nasional (BN).
Mungkin disebabkan marah dengan pentadbiran lemah sebelum itu, ramai yang menaruh harapan kepada pakatan baru berkenaan.Memang pada satu peringkat Pakatan Rakyat terlalu kuat.
Patang ada pilihan raya kecil, mesti menang.Namun, akibat terlalu gelojoh dan berlagak, sokongan yang padu itu mulai kendur.Selepas seketika, pilihan raya kecil semakin menyebelahi BN.
Kemudian Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berusaha memperkenalkan pelbagai pembaharuan.Dari yang bersifat besar, seperti Program Transformasi Ekonomi yang melibatkan rakyat secara keseluruhan, kepada benda-benda seperti Klinik Rakyat 1Malaysia yang melibatkan rakyat-rakyat semua peringkat secara terus.Pelbagai bantuan diwujudkan. Pelbagai lagi sedang dilaksanakan.Pembaharuan yang dibuat Najib itu menyebabkan banyak pihak luar dan pakar meramalkan BN akan kekal memerintah pada penggal akan datang.Mungkin tertekan dengan angin perubahan yang melanda, segelintir penyokong pembangkang mulai marah dengan keadaan itu.
Tidak tahu bagaimana hendak diluahkan, maka wujud perbuatan seperti menghina negara.
Akibat politik yang keterlaluan, bendera negara mahu diubah.

MENGAPA PERLU IA DIUBAH? KERANA PEMIMPIN DAP MACAM MANOHARAN HENDAK BEGITU?

Selain itu, Perdana Menteri turut menjadi mangsa hinaan.Malam tadi, sekelompok penyokong pembangkang, rasanya dari puak DAP, mengambil tindakan yang rasanya tidak wajar.
Mereka memijak dan menghina gambar Perdana Menteri. Amoi bertato ala-ala pelacur gembira, teman lelaki ala-ala gay ketawa kuat.Beberapa yang lain juga jadi mangsa.

(GAMBAR: MANUSIA TIDAK BERTAMADUN PERANGAI BABI YANG DIRAKAM MALAM TADI)

Pak haji berkopiah tumpang senyum. Ajaran agama mana tu aji?
Persoalannya, perlukah bertindak demikian? Lagi-lagi malam tadi adalah masa penting untuk negara, ambang kemerdekaan.Ada yang akan berkata, andai kata kalau gambar Nik Aziz yang dipijak-pijak, mahu huru-hara dan marah setahun.Namun, apakah jika gambar pemimpin pihak lain dibuat demikian, sensitiviti dan rasa hormat pada penyokong pihak itu tidak penting?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana