Tukar Bendera Malaysia bukan Agenda Utama Pakatan....Habis Tu Siapa UMNO Ker

KUALA LUMPUR 2 Sept. - Pakatan tidak pernah membincangkan apatah lagi membangkitkan soal penukaran bendera Jalur Gemilang sepanjang berlangsungnya beberapa siri Mesyuarat gabungan 3 parti tersebut.
 
Penasihat DAP Lim Kit Siang juga berkata, ianya juga bukan merupakan agenda utama Pakatan jika diberi peluang mentadbir Negara ini.
 
"Apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak bersama tiga menteri kanan Umno menyerang dengan mengatakan bahawa ada desas-desus Pakatan mahu menggantikan Jalur Gemilang, ia mencerminkan diri mereka yang terdesak. Saya tidak percaya, dengan semua anggota polis dan sumber perisikan mereka, Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri tidak sedar bahawa tidak ada kebenaran pun mengenai desas desus itu,'' katanya dalam satu kenyataan media.
Kit Siang berkata demikian susulan kecaman beberapa pihak terhadap kumpulan peserta Perhimpunan Janji Demokrasi baru-baru ini yang mengibar bendera baru sebagai simbolik penolakan Jalur Gemilang. Malah beberapa risalah turut diedar mendesak agar Bendera Jalur Gemilang ditolak sebagai Bendera rasmi Negara.Perhimpunan tersebut turut disertai beberapa Pemimpin Pakatan termasuklah Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu dan Naib Presiden PKR Tian Chua.Habis tu BERSIH DARIPADA PIHAK MANA?UMNO KER....MEMANG BODOH DAP NI......SIAPA YANG BUAT BERUK ATAU KAMBING YANG ARAH TU?


Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana