Senang sungguh politik kutuk orang kemudian minta maaf...

Memang senang kalau cakap macam-macam, menghina dan burukkan orang lain, lepas itu minta maaf seperti dilakukan Pengerusi DAP Perak, Ngeh Koo Ham setelah pelbagai pihak kecam tweetnya yang anggap orang Islam hanya buang masa dan tenaga bantah penerbitan filem “Innocence of Muslims.”Namun bagi pembangkang selain kerap menyalahkan apa juga usaha kerajaan perbuatan seperti itu sudah jadi modal politik mereka bahkan cerita orang matipun mereka akan spin jika beri keuntungan pada perjuangan mereka.Najib mempersoalkan sama ada tindakan Ngeh itu benar-benar ikhlas atau tidak.

“Kita dalam isu agama tidak boleh cakap sesuatu (sesuka hati) dan bila percakapan itu menimbulkan kemarahan amat sangat, kita minta maaf,”.

“Kalau macam itu senang. Kita juga boleh buat macam itu. Kita boleh lempar kata-kata menghina dan burukkan agama lain lepas itu minta maaf, persoalannya sama ada kita benar-benar ikhlas atau tidak,”
“Kita harap rakyat tunjuk sikap bantahan kita yang tak dapat dibendung dalam isu tersebut,”

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana