Puak 'Anwarinas' kecewa Nasha kekal, kata sumber...Hu Hu Hu Ust Nasha Selamber Jer


SHAH ALAM: Golongan yang digelar 'Anwarinas" dalam PAS didakwa menyatakan perasaan kecewa terhadap Majlis Syura Ulama yang mengambil keputusan untuk tidak memecat Nasharudin Mat Isa.

Menurut sumber dalam PAS yang dipetik akhbar tempatan menyifatkan golongan ulama langsung tidak berasa gerun dengan tekanan yang diberikan untuk memecat bekas Timbalan Presiden selepas mengeluarkan kenyataan kontroversi.

Malah kumpulan tersebut turut beranggapan bahawa rancangan untuk menyingkirkan Ahli Parlimen Bachok itu gagal selepas mendapati Nasharudin hadir ke mesyuarat tersebut.

"Sejak isu ini tercetus, mereka tidak henti-henti berusaha dengan memberi pelbagai tekanan kepada golongan ulama yang menggangotai masjlis syura untuk memecat Nasharudin.

"Bagaimanapun tekanan berkenaan tidak berhasil biar pun mereka dikatakan meminta bantuan seorang pemimpin kanan PKR bertemu dengan seorang pemimpin kanan PAS baru-baru ini," memetik sumber berkenaan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana