Pembangkang Suka Demonstrasi Tapi Bila Orang Lain Buat Samseng PKR Baling Batu Telur

Insiden yang berlaku ketika sekumpulan 50 peserta perhimpunan aman di hadapan ibu pejabat PKR semalam bukanlah sesuatu yang mengejutkan dan peristiwa tersebut seharusnya menjadi pengajaran buat parti pembangkang.“Lagi satu jika benar sepertimana didakwa bahawa berlaku insiden membaling batu dan telur ke arah sekumpulan peserta perhimpunan aman berkenaan, ianya menggambarkan sikap biadap mereka. Bukankah mereka yang datang hanya bertujuan untuk menyatakan rasa tidak puas hati mereka.
Tindakan segelintir penyokong PKR membaling batu dan telur ke arah sekumpulan 50 peserta perhimpunan aman di hadapan ibu pejabat parti itu semalam membuktikan mereka mengamalkan budaya samseng.“Kenapa mereka yang datang dilayan sedemikian rupa.. Bukankah mereka berdegar-degar mendendangkan kononnya pejuang demokrasi dan sebagainya lagi. Takkan orang lain tak boleh buat sedangkan mereka boleh berbuat demikian atas dasar kebebasan bersuara dan macam-macam alasan lain.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana