Pasukan Khas Ditubuh Siasat dan Buru Pelaku Pijak Gambar PM


 Inilah Kepala "BERSIH" yang buat himpunan ini...HARAM JADAH BETUL ORANG TUA

Satu pasukan petugas khas ditubuhkan bagi menyiasat insiden pijak potret Perdana Menteri dan kibar bendera baru pada Himpunan Janji Bersih, menjelang sambutan ambang merdeka di ibu negara.
Menurut Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman - Datuk Seri Mohd Bakri Zinin - pasukan berkenaan akan memantau dan meneliti secara menyeluruh serta mengenal pasti individu terbabit.

 DATUK SERI MOHD BAKRI ZININ / PENGARAH JSJ BUKIT AMAN
"Kita memandang very serious dalam penyiasatan kita. Satu team telah ditubuhkan untuk menyiasat kes berkenaan ada tiga team, satu di Kota Bharu, 2 di Dang Wangi di KL lah. Penyiasatan kita akan kita jalankan secepat mungkin. Tak sewenangnya orang tertentu boleh membuat sedemikian rupa kita mempunyai undang-undang peraturan demokrasi dan sebagainya".

Individu yang terlibat juga diminta segera menyerah diri kepada polis untuk membantu siasatan sebelum tindakan diambil.

Dalam himpunan di Dataran Merdeka malam Jumaat lalu - beberapa individu telah bertindak memijak gambar Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isterinya.

Lebih biadap - ada yang bertindak menunjukkan punggung.

Beberapa individu juga turut mempamerkan bendera baru dikatakan bagi menggantikan Jalur Gemilang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana