Ngeh Koo Ham minta maaf isu twit tentang filem anti-Islam...Ha Ha Ha Iklas Ker Ni Cina DAP Ni?

SHAH ALAM: Ekoran kritikan keras daripada pemimpin Umno dan Pakatan Rakyat Ketua DAP Perak Ngeh Khoo Ham hari ini memohon maaf dan menarik balik tulisannya di Twitter yang didakwa mempersoal bantahan umat Islam terhadap filem anti-Islam Innocence of Muslims.
"Saya tarik balik dan meminta maaf kepada orang Islam yang tersinggung dengan twit saya, saya tidak pernah maksudkannya begitu," katanya dalam kenyataan media hari ini.
Ngeh menerusi laman twitternya Isnin lalu mengeluarkan kenyataan "Khairy wants muslim protest against Sam Bacile. For Islam or for his political gains? Are muslims wasting too much time and energy on this?. (Khairy (Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin) mahu umat Islam mengadakan bantahan terhadap Sam Bacile. Untuk Islam atau untuk kepentingan politik beliau? Adakah umat Islam menghabiskan terlalu banyak masa dan tenaga ke atas perkara ini?)
Twitter Ngeh itu mencetuskan bantahan daripada kalangan pemimpin Umno dan penyokongnya, serta mereka dari parti rakan DAP dalam Pakatan Rakyat, PAS.
KENAPA KERAS KEPALA SANGAT CINA DAP NI?BODOH DAN ANGKUH INILAH AKIBATNYA...KENAPA DULU DULU TIDAK BERFIKIR SEBELUM MENULISNYA.SEKARANG BARU SEDAR KERANA TERLALU BANYAK TEKANAN DAN PELBAGAI PIHAK HENTAMNYA SEHINGGA TAKUT MENGHADAPI PRU 13 SEMAKIN DAH DEKAT NI...TAKUT TU BEB.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana