KErajaan PKR Selangor Sanggup Beli "BUS MEWAH" Bukannya Untuk Kebaikan Rakyatnya Yang Miskin Dilupaiiiiinya...




Rakyat menidakkannya perkara untuk kebajikan dan janji janji yang terdahulu masih lagi tertangguh...kesenangan kerajaan PKR Selangor untuk pemimpinnya membeli BUS MEWAH untuk kegunaan politiknya amat menyedihkan sedangkan Kerajaan Selangor milik Pembangkang tu....inilah satu tindakan gelojoh Ketua Pembangkang ini untuk ke Putrajaya...Boleh Ker!!!!!!!Mungkin ada Ahli Pembangkang Sendiri naik menyampah dengan ANWAR sendiri....kot.

Comments

hahaha Tuan Punaisihat RM1.00 beli bas mewah kerana mendermakan semua elaunnya untuk jelajah seluruh negara...tak ubah macam 'Imam Mahdi' Al Arqam - Asyari Muhammad. Harga bas mewah ni tak kurang dari RM1.5 juta, bayangkan berapa ramai rakyat miskin dapat manfaat jika wang tersebut digunakan sebagai bantuan?

Imam Mahdi Anwar nak guna bas ni untuk bersiar-siar...gamaknya kalau Jijah tak ikut bersama, jantan mana pula yang bertuah menemani Anwar buat kopi dan bawa KY Jelly sepanjang perjalanan tersebut yer?

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana