Kebiadapan Koo Ham bukti DAP takut umat Islam bersatu...Tahu Takut Cina DAP Ni

KUALA LUMPUR: Kebiadapan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham terhadap usaha memprotes filem Innocence of Muslims oleh umat Islam negara ini jelas menggambarkan 'hati perut' sebenar DAP terhadap Islam.
Memetik laporan akhbar Utusan Malaysia hari ini, aktivis PAS, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin yang juga bekas Ketua Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang berkata, bukan itu sahaja, DAP juga sebenarnya amat bimbang dan takut umat Islam bersatu, apatah lagi jika ia melibatkan Umno dan PAS.Selain itu, beliau kini masih menjadi ahli PAS Cawangan Bagan Ajam, Butterworth berkata, Koo Ham tidak perlu minta maaf kerana kebiadapan tersebut sememangnya disenjagakan.
"Saya minta lebih ramai lagi pemimpin DAP dengan segera menyokong kebiadapan Koo Ham agar rakyat boleh mengenali parti itu. Biar rakyat yang menghukum DAP dalam pilihan raya akan datang.
"Meminta orang seperi Koo Ham dan pemimpin DAP meminta maaf adalah menghina dan memperlekehkan diri kita sendiri. Saya sendiri atas dasar Islam dan kasihkan Allah dan Rasulullah mengecam keceluparan Koo Ham," katanya kepada akhbar berkenaan.
Beliau mengulas persoalan yang ditimbulkan Koo Ham dakan Twitter pada Isnin yang didakwa satu provokasi terhadap umat Islam sebagai reaksinya kepada Ketua Pegerakan Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin untuk bergabung dengan Dewan Pemuda PAS mengadakan protes terhadap filem anti-Islam itu.

KENAPA BODOHNYA DAN BIADAB NGEH KOO HAM...INGATNYA AHLI PAS HANYA BERDIAM DIRI TERHADAP ISU INI...RUPA RUPA DISEBALIKNYA.INILAH MEMBUATKAN NGEH KOO HAM MENJADI KELAM KABUT DIBUATNYA.INILAH CINA DAP TERLALU BODOH TANPA GUNA AKAL DAN FIKIRAN.....INGAT DAP DAN PAS BERGABUNG,DAP BOLEH BUAT SESUKA HATINYA.....AHLI PAS HARUS SEDARLAH SIKAP DAP YANG SEBENARNYA...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana