Gambar Ahli PAS Kampung Bukit Buluh, Pedu Serah Borang Masuk UMNO

Semalam, pada pukul 9:00 malam sehingga 11:00 malam, satu majlis penyerahan borang keahlian UMNO telah berlangsung di rumah Talib bin Abdullah di Kampung Bukit Buluh, Mukim Pedu. Majlis telah disempurnakan oleh Dato Seri Mahawangsa Mahdzir Khalid.
Kawasan PDM Kuala Tekal merupakan kawasan paling hitam dalam DUN Pedu buat Barisan Nasional. Kemasukan ahli-ahli PAS ke dalam UMNO memberikan isyarat 'luar biasa' tentang perubahan sikap yang ditunjukkan oleh pengundi-pengundi di kawasan berkenaan yang selama ini cukup tegar menyokong PAS walau apa pun yang berlaku.
Dalam majlis tersebut, 11 orang ahli PAS Cawangan Kampung Bukit Buluh telah menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Mahdzir Khalid.
Pastinya ia merupakan satu tamparan kepada kumpulan PARASIT dan IBLIS PAS Kedah yang tidak jemu-jemu mahukan Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak turun dari jawatan Menteri Besar Kedah.

Petikan dari kedahan69ers

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana