BIAR BETUL Ni?PEMUDA PAS KANTOI BERKHALWAT DENGAN WANITA INDON!!

 
Semalam memaparkan seorang Pemuda PAS Pulau Pinang telah dipukul hingga masuk hospital kerana kantoi berkhalwat dengan wanita Indon.Kejadian berlaku pukul 4pagi di Taman Pauh itu mendapati Pemuda PAS itu sedang asyik bercengkarama sebelum diserbu penduduk kampung yang sudah lama memerhatikan kelibat ..pemuda itu keluar masuk ke dalam rumah wanita tersebut.

Punya besar gambar Nik Aziz dan lambang PKR kat belakang kereta pemuda tu. Sah-sah ahli syurga yang mendapat perkenan Nik Aziz. Buatlah dosa macam mana sekali pun, masih tetap diampunkan oleh Nik Aziz.

Konspirasi UMNO? Fitnah UMNO? Diperangkap? Dah tak laku lah ayat tu sekarang.

Kalau dah salah tu mengaku je kan senang, jangan nak salahkan orang lain dan menuding jari kat orang sekeliling yang menangkap. Ada otak pakai, jangan malukan mak bapak.

Sokong PAS, semua tak berdosa
Share on Google Plus

About Melayu Berwawasan

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
Post a Comment