APa Punya BODOH lah Penjenayah Mahu Tegakkan Keadilan Ker...Kepala Hotak Kau....

Itulah antara kandungan perbualan antara penulis dengan seorang budak India yang mewarisi kedai gunting rambut milik bapanya di ibukota.Kenyataan itu dibuat remaja itu ketika muncul topik dakwaan polis membunuh seorang remaja India, D Dinesh, 26 di kawasan Ampang baru-baru ini.
Bagusnya budak gunting rambut berbangsa India itu ialah dia bersikap rasional. Dia tidak membabi-buta mempertahankan kaumnya.Baru umur 24 tahun, tetapi lebih pandai dan berakal berbanding dengan pemimpin-pemimpin India dalam PKR seperti Lateefah Koya dan R. Sivarasa.
Belajar pun takat SPM aje tapi tak merapu.Dia kata, dalam kes Dinesh, dia langsung tidak bersimpati dengan simati dan yakin mesti ada sebab yang kukuh kenapa remaja itu ditembak.

“Ini semua gangster la abang, semua kasi susah orang punya hidup, kasi mati lagi baik la bang,” katanya dengan nada yang jujur.

Penjenayah mahu di angkat sebagai perjuang ker BODOH INDIA NI YANG DALAM GAMAR TU.Janganlah nak buat DEMO lah...nampak BODOH SANGAT.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana