Alahaiii...BOB Lokman Sedar Sikit Apa Yang Dicakap tu...Ini ker Ajaran Islam Mengajarnya..

PENJAWAT AWAM BODOH, TERIMA PENCEN UMUR 60 TAHUN. HARI INI PENCEN ESOK MAMPOS KATA BOB LOKMAN.

Cakap tak serupa bikin...Ajaran Islam tak mengajar menghina dan mengutuk pihak lain...Adakah apabila masuk PAS sesuka hatinya boleh kata kata bergitu kepada orang lain.Sedarlah BOB LOKMAN...orang akan pandang lagi hina pada Bob Lokman dengan apa dikatakannya....
 
Kata Bob Lokman semua penjawat awam bodoh kerana menerima pencen 60 tahun, itu adalah agenda yahudi, yahudi telah meninggalkan baja-bajanya untuk menjadikan umat Islam leka mencari duit dan kebahagian dunia.
Penjawat awam yang menerima pencen 60 tahun, hari ini pencen esok sudah mampus, kata Bob Lokman dalam ceramah di Kampung Seri Jaya II.
 
DASAR ALA PAS sudah halalkan semuanya ini dengan apa yang berlaku....Ada ulama dalam PAS tiada menasihatinya.Ini semuanya tanda tanda untuk bibit perpecahan sesama Islam.Jarang sangat kita mendengar Ust ust PAS supaya umat Islam harus bersatu padu.1 M menyokong penuh usaha ILMU iaitu Ust Fathul Bari mengajar kepada kita jangan berpecah belah sesama islam...Inilah yang terbaik bagi yang bergelar Ust...Alhamdulilah Ust Fathul Bari duduk dalam UMNO....Syabas Ust Fathul Bari.

 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana