Tolak Jawatankuasa kaji royalti: Anwar bukan MB Kelantan - Ibrahim Ali

Datuk Ibrahim Ali yang menyifatkan Anwar ‘penyibuk’ nak campur urusan orang lain sedangkan hal sendiri belum selesai.“Anwar tahu isu ini hampir selesai dan sudah tidak boleh jadi modal politiknya. Dia minta cepat (bayar royalti) supaya nanpak dia hero yang memperjuangkannya,”
“Saya minta Anwar jangan sibuk uruskan hal orang lain. Dia bukan MB Kelantan..Uruskan hal sendiri termasuk kes Saiful Bukhari (Azman) Datuk Eskay (Abdullah), Datuk S.Nallakarupan dan Umi Hafilda (Ali) yang belum selesai dan beliau jawab,”
Presiden Perkasa itu menegaskan, Nik Aziz tidak bantahpun cadangan Najib malah Sultan Kelantan pun tidak bertitah apa-apa termasuk tolak jawatankuasa itu.“Najib sudah nyatakan keikhlasannya untuk selesaikan isu tersebut malah Tengku Razaleigh Hamzah juga setuju dan minta dipercepatkan.Kenapa Anwar yang bising menolak jawatankuasa itu. Ini semua modal politik untuk peribadinya,”

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana