Tak sudah-sudah... BERSIH menjelma atas nama NGO pula….nak ‘kuningkan’ Dataran Merdeka pada malam Merdeka

Jangan tuduh mereka apa-apa.Tentu mereka akan dakwa tujuannya aman.Namun dalam istilah politik yang serba boleh ini…ada istilah popular yakni…faham-faham sudahlah.BERSIH…opss kali ini bukan atas nama pertubuhan BERSIH tetapi atas nama 26 NGO yang bersekutu dengannya.

Menjelma atas nama apapun inilah muka-muka yang familiar di demo anjuran BERSIH kebelakangan ini.Yang tampil ke kedepan kali ini bukan Datuk S. Ambiga…sebaliknya orang kanannya.
Pengerusi Bersama BERSIH Datuk A Samad Said membuat sidang akhbar di Kuala Lumpur Khamis umum 26 NGO sekutunya nak anjur himpunan sambutan countdown malam Hari Merdeka.

APA SUDAH GILER KER A.SAMAD SAID NI....MAHU DIADAKAN PADA MALAM KEMERDEKAAAN....

Comments

Bersih dah tak laku. Kini cuba menggunakan tektik PAS dan PKR buat ceramah di pasar malam atau tempat orang makan makan.

Tujuannya satu saja. Menerbitkan kacau bilau sebab malam tu ramai orang di dataran. Tentu budak BN pun ramai. Akan berlaku pergaduhan dan pertempuran.

Ini semua manusia berhati iblis. Tiada fikir pasal keamanan. Pasal jahanam saja yang dia suka.

Ahli neraka.
Unknown said…
Puak pembangkang sudah kecut perut

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana