PM pertahan tema "Janji Ditepati'...kata ia berlandaskan kepada tuntutan agama

Sekalipun pembangkang sudah set mengunakan tema mereka sendiri,Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tetap mempertahankan tema Hari Kebangsaan tahun ini 'Janji Ditepati'.
Beliau menegaskan tema berkenaan sama sekali tidak merupakan retorik politik sebaliknya ia berlandaskan kepada tuntutan agama.Katanya tema itu sebagai bukti kerajaan Barisan Nasional (BN) berpegang kepada al-Quran dan Sunnah dalam melaksanakan tanggungjawab terhadap rakyat keseluruhannya."Tema ini berpaksikan kepada rukun agama. Kita (BN) berjuang untuk tepati janji kepada rakyat. Kita akan tepati janji kita untuk beri kepercayaan pada rakyat. Kita mahu membuktikan negara kita adalah negara Islam contoh," katanya.

ANWAR SAKIT PALA APA YANG DIKATAKAN OLEH DATUK SERI NAJIB....MEMANG BETUL YANG APA DIKATAKAN "JANJI DITEPATI"ADALAH TUNTUTAN AGAMA.ANWAR JANJI APA?BERPULUH JANJI ADALAH....ITU PUN MAHU JANJI LAGI...ADAKAH JANJI ANWAR ITU BAIK TUNTUTAN ISLAM KER?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana