Naya... Naya Rakyat Kelantan Lagi Gangguan Air Di Pengkalan Chepa Esokkk

KOTA BHARU: Kira-kira 5,000 penduduk di sini dan Pengkalan Chepa akan mengalami gangguan sementara bekalan air bersih esok berikutan kerja penyelenggaraan (ujian tekanan) dilakukan di Loji Rawatan Air di Tanjung Mas.Eksekutif Hal Ehwal Pengguna Air Kelantan Sdn Bhd (AKSB), Hazwan Hassan berkata kawasan yang terlibat ialah Kampung Chekok, Chempaka, Kampung Tanjung Mas, Kampung Chat, Taman Uda Murni, Kampung Kok Pasir, Paya Bemban, Kampung Kitang, Kampung Landak, Kampung Telok Puteri, Padang Bongor, Kampung Langgang, Kampung Setol dan pengguna di bandar ini.
Beliau berkata AKSB melakukan ujian tekanan itu bagi pelaksanaan projek kajian kehilangan air tidak terhasil (NRW) di seluruh negeri dan tempoh gangguan dijangka berlaku antara 11 malam hingga 3 pagi keesokannya.

Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi Pusat Info AKSB di talian 1300-88-2572. - Bernama

Apa kerajaan negeri buat untuk rakyatnya sehingga menyusahkan rakyat....Tiada ker usaha untuk membaiki saluran paip dan membaik pulih sistem air kepada rakyat kelantan....Islam mesti adil....kerjanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana