Najib AKUI ... Anwar PAKAR FITNAH NO. 1 NEGARA....PERGHHH


 Anwar Ibrahim semakin terperangkap dengan permainan fitnah yang dilakukannya terhadap Najib Tun Razak.
Mana lagi lorong-lorong fitnah yang mahu digunakan Anwar Ibrahim untuk meloloskan diri dari dikaitkan sebagai perancang utama fitnah untuk menjatuhkan kredibiliti Najib Tun Razak.Anwar Ibrahim adalah pemandu kereta yang sedang berpusing-pusing di round about, langsung tak nampak jalan keluar.
Suka atau tidak ... semua jari semakin dan telah menuding ke arah Anwar. Anwar Ibrahim adalah mastermind dalam gerakan memfitnah dan mengaibkan Najib Tun Razak dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu.Akuan Bersumpah penyiasat persendirian, P. Balasubramaniam hasil gerak kerja Ahli Parlimen Subang, R. Sivarasa, M Puravalen, yang menuduh Najib Tun Razak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya sememangnya dirancang oleh Anwar ... GWM cukup pasti ... 100 peratus.Masakan tidak, Balasubramaniam dibayar untuk membuat Akuan Bersumpah ini ... dan Anwar secara peribadi tahu mengenai perkara ini.
BACA SETRUSNYA DENGAN LEBIH DETAIL.....Habislah ANWAR Kali Ini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana