Kritikan Dr Hasan Ali Pada PAS minat memerintah,bukan tegakkan Islam.....

KUALA LUMPUR: Pendirian PAS yang dilihat semakin lemah dalam memperjuangkan Islam termasuk hukum hudud adalah menyedihkan, kata bekas Naib Presidennya, Datuk Dr Hasan Ali.

Beliau yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Gombak Setia mendakwa golongan 'parasit' di dalam PAS gagal bersuara lantang dan menyebabkan pendirian parti itu goyah apabila didesak DAP berkaitan isu Islam.

Malah katanya, parti itu bukan berhasrat untuk menegakkan perjuangan negara Islam, sebaliknya hanya berminat untuk menguasai kerajaan."Saya sedih apabila tiada seorang pun yang bersuara. Kita tengok, semakin lantang penolakan mereka (DAP) kepada negara Islam dan hudud, tapi rakan-rakan saya di dalam PAS semakin menyorok.

INILAH YANG BENAR BENAR BERLAKU PADA PAS HARI INI...TAKUT KEPADA DAP DAN TAKUT TAK DAPAT PERGI KE PUTRAJAYA JUGAK.SIAPA MAHU BERSUARA NANTI HILANG PANGKAT DAN KEDUDUKAN MAHU MAKAN APA LAGI?CONTOH SUDAH ADA PADA DR HASAN ALI.....BERSUARA SAJA TANPA NOTIS APA APA TERUS DIPECAT.......ADA BERANI KER AHLI PAS YANG LAIN?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana