Isu Tema Hari Kemerdekaan Pakatan Rakyat....Pelbagai Bagai Temanya

Inilah dikatakan terlalu menunjukkan ego-ego masing pakatan rakyat ini.Kenapa tidak dibuat dengan seragam nya.Yang Bestnya KJ belasah pasal Tema Pakatan Rakyat....bebbbb Pengerusi Pergerakan Pemuda Barisan Nasional (BN), Khairy Jamaluddin menyifatkan keputusan Pakatan Rakyat (PR) untuk mengguna pakai tiga tema Hari Kebangsaan ibarat raksasa yang mempunyai tiga kepala.
Beliau berkata, dahulu dalam tamadun Greece, terdapat cerita mengenaisatu raksasa gergasi yang mempunyai satu badan dengan tiga kepala."Pembangkang macam gergasi inilah, ada tiga kepala. Dia tidak tahu kepala mana yang nak 'control' (kawal)."Perkara yang mudah tentang tema kemerdekaan pun mereka (PakatanRakyat) menggembar-gemburkannya seolah-olahtidak terima tema daripada kerajaan dan hendak pakai mereka punya sendiri."Jadi mereka buat satu keputusan dengan satu tema tetapi akhirnya ada tiga tema. Itu pun tak dapat kata sepakat,""Sekiranya mereka menang, beginilah cara mereka tadbir negara. Dasarlain, undang-undang pun lain.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana