Dajal Nya ANWAR terus tuding jari pada Umno...Sikit Sikit UMNO..UMNO


Anwar terus menuduh Umno sebagai mengamalkan politik melulu setelah menyingkap kembali kenyataannya bersabit hukum hudud tidak boleh dilaksanakan selagi tidak mendapat persetujuan DAP.Namun tidak pula Anwar nyatakan pendirian PKR secara jelas, samaada mereka menerima pelaksanaan hudud di Malaysia atau tidak.

Anwar yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh berkata Buku Jingga tetap kekal sebagai pernyataan rasmi Pakatan Rakyat yang kononnya komited dalam meningkatkan daya saing negara, nilai pendapatan rakyat, mutu pendidikan dan kesihatan serta peningkatan kos hidup yang semakin membebankan rakyat.

Anwar membuat ketegasan itu setelah Presiden PAS, Datuk Sri Abdul Hadi Awang dalam sidang medianya semalam memberitahu hudud tetap akan dilaksanakan walaupun tanpa persetujuan daripada DAP.

JANGAN PANDAI BERMAIN KATA KATA WAHAI ANWAR....DEPAN PAS CAKAP LAIN,DEPAN DAP CAKAP LAIN....MEMANG HEBAT BETUL WAYANG KAU NI YER....ANWAR.NANTI JANGAN TERJERAT DIRI SENDIRI SUDAH LER.........

Comments

whiteorange said…
mulut longkang
apa yang dia cakap sebenarnya menunjuk kepada dia..
Lan lah Gay tua..

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana