Bila Bikini Katy Perry Terlucut!

Sangat memalukan tapi dia masih berusaha untuk membuat muka selamber. Dia positif. Bayangkan kalau anda di kedudukan Katy Perry. Alkisahnya semalam, di saat hitmaker The One That Got Away ni asyik menikmati aktiviyi luncur air, entah macam mana tiba-tiba bikini figura berusia 27 tahun itu melorot lalu menampakkan susuk tubuhnya.
Seperti yang dilaporkan Dailymail, Katy dilihat begitu teruja menikmati percutiannya di Raging Waters di San Dimas itu. Malah ramai peminat mengambil kesempatan berpusu-pusu ke kolam renang bagi menyaksikan Perry menunjukkan aksinya meluncur.

Namun tanpa disangka-sangka, saat mahu melangkah keluar dari kolam tersebut, bikini yang dikenakannya tiba-tiba melorot 'ditarik air'. Akibatnya, ramai yang secara tak sengaja terkejut melihat Perry dalam keadaan bogel.
..
Lagi malang bila mana momen itu sempat pula dirakamkan oleh beberapa paparazzi.
Menyedari dirinya dalam keadaan begitu, Perry cepat-cepat bertindak membetulkan bikinannya.

Sebelum itu, Katy dilihat seperti kurang selesa dengan bikini yang dipakai itu. Mungkin dia memang takut, atau bahkan sudah tahu bahwa insiden sebegini akan terjadi. Nasib la...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana