Apa bezanya Datuk T, tukang dedah video seks Anwar dengan kes Rafizi NFC...?

Akhir-akhir ini wujud pemikiran baru dikalangan pembangkang seolah mereka ada lesen besar untuk langgar undang-undang.Senang cakap berani buat..tak berani tanggung. Makanya bila kerajaan bertindak 'lambat siang' riuh tuduh zalim dan menindas mereka dengan akta-akta yang draconian.Beliau dituduh di mahkamah pada Rabu di bawah Seksyen 97(1) BAFIA bersama seorang lagi bekas kerani bank yang berperanan menyerahkan dokumen-dokumen sulit tersebut kepada Rafizi.
Kes Rafizi ini sama dengan kes video seks yang 99.99 peratus didakwa membabitkan bos Rafizi, Datuk Seri Anwar Ibrahim.Apabila geng Datuk Trio membongkarkan salah laku dan skandal membabitkan ketua pembangkang, dalam sistem demokrasi ia tidak salah.
Apatah lagi terang-terang dalam video tersebut mukanya, ada tarikh dan ada individu lain yang nampak dalam rakaman tersebut.

Keutuhan pendedahan itu diperkuatkan lagi dengan kajian pakar luar negara yang mengesahkan video seks itu 99.9 tulen.Tidak perlulah hendak jadikan Rafizi sebagai hero dan gunakan wang rakyat Selangor untuk tanggong khidmat guaman membelanya.pembangkang tidak seharusnya membiarkan orang bersalah menjadi hero dalam masyarakat.Katanya, orang bersalah akan tetap bersalah dan menerima hukuman yang sepatutnya dan bukan diletakkan sebagai penyelamat.
"Kalau Rafizi atau sesiapa pun bersalah memang patut terima hukuman dan tak boleh lepaskan diri.

PADAN MUKA DUDUK LAH DALAM LOKAP SAMPAI SUDAH INSAF.....BERANI BUAT BERANI TANGGUNG.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana