Nik Aziz Pening Pala Mikir Nya....Dinar emas: NGO, blogger lapor polis

KOTA BHARU 6 Julai - Gabungan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Kelantan dan seorang penulis blog hari ini membuat empat laporan polis berhubung dakwaan wujudnya skandal dalam dinar emas Kelantan yang dikeluarkan oleh syarikat milik kerajaan Pas Kelantan, Kelantan Golden Trade Sdn. Bhd. (KGT).
Selain membuat laporan, wakil NGO terbabit turut menyerahkan beberapa dokumen penting termasuk laporan dalam syarikat tersebut kepada polis bagi membantu siasatan.
Malah, kumpulan NGO dan penulis blog berkenaan tidak menolak kemungkinan skandal didalangi oleh individu tersebut turut melibatkan sindiket antarabangsa. Penulis blog Kickdefella, Syed Azidi Syed Abdul Aziz berkata, laporan polis itu dibuat selepas pihaknya mengadakan pendengaran tertutup daripada beberapa saksi serta beberapa bahan bukti yang menunjukkan kemungkinan wujudnya skandal dalam pengeluaran dirham dan dinar emas Kelantan.
INI KER DIKATAKAN SERAMBI MEKAH DAN TIADA RASUAH DALAM KERAJAAN NEGERI KELANTAN...WAHAI PEMIMPIN PAS SEDARLAH,JANGAN SELAMA INI TERLALU ANGKUH APABILA BERCAKAP BAHAWA KELANTAN TIADA RASUAH DARI SEJAK PAS MEMERINTAH....ISU INI PAS SUDAH PENING KEPALA DENGAN KEBODOHAN KERAJAAN PAS

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana