Mesej pada Anwar: Bela diri dulu sebelum nak tuduh orang lain

Ketika Datuk Seri Anwar Ibrahim dikatakan cuba bermain dengan sentimen simpati kononnya akan bersara dari politik jika pakatan pembangkang tewas pada pilihanraya umum ke 13 nanti,Datuk Seri Najib Tun Razak terus mempersoalkan tentang isu moralnya yang belum terjawab.
Berucap di Program Jelajah Janji Ditepati peringkat Negeri Selangor di Teras Jernang,Bangi yang dibanjiri lebih 50,000 orang - tanya menyebut namanya tetapi sentuh soal jam Omega dalam isu dakwaan video seks dengan pelacur China - Perdana Menteri mengingatkan Ketua Pembangkang itu jangan cuba menutup kelemahan dengan menuduh orabng lain.
"Bela diri dulu," tegasnya.
Najib berkata isu berkenaan berkait soal moral.Menurutnya orang yang bercita-cita hendak jadi Perdana Menteri harus ada kekuatan moral.
Perdana Menteri kata beliau tidak mahu ulas isu berkenaan namun menegaskan ia belum terjawab lagi.

anwar-lif1xx
Semua orang tahu sampai hari ini Anwar hanya buat' penafian kosong' mengenai pendedahan video oleh trio Datuk T yang disahkan oleh pakar luar negara 99.9 peratus tulin.
Pendedahan video itu lengkap dengan rakaman CCTV di lokasi kejadian waktu beliau dan Datuk Sharzly Eskay Abdull;ah naik dan turun lif apartmen.
Anwar hanya buat muka toya sahaja sekalipun isu video seks yang menjadi bualan ramai itu belum beres.
Ini yang membuat ramai orang geli hati mendengar kenytaaannya dakwa sudat set nak bersara jika pakatan pembangkang tewas pada PRU13.
Kenyataan itu dilihat tidak lebih dari usaha untuk memancing undi simpati dan menutup isu moral yang menyelubungi dirinya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana