Mengapa Khalid masih sebut Talam, walhal nama kini Trinity?

Mungkin untuk kelirukan rakyat Selangor...kot?Menteri Besar sebagai ketua eksekutif negeri perlu mengambil tanggungjawab penuh untuk menjawab isu berhubung penyelewengan dana Talam Corporation tanpa sebarang dolak dalih lagi.“MB adalah individu yang bertanggungjawab untuk memperjelaskan perkara ini kepada rakyat di Selangor. Beliau tidak boleh mengambil sikap berdolak dalih dalam isu ini kerana ia melibatkan sejumlah wang rakyat yang begitu besar.
“Sikap beliau yang menolak sebarang perbincangan dan penjelasan mengenai isu Talam ini bagaikan memberi gambaran bahawa kerajaan Selangor di bawah pentadbiran PKR bukanlah satu kerajaan yang telus dan terbuka sepertimana yang mereka hebohkan sebelum ini,”
Sikap berdolak dalik MB Selangor berhubung isu ini saling tak tumpah seperti sikap Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam menghadapi sebarang isu penyelewengan atau salah laku yang berkait dengan kepimpinan peringkat tertinggi parti tersebut.

“Malah, Anwar sendiri sebagai penasihat ekonomi Selangor turut bertanggungjawab menjelaskan isu ini kerana jawatannya sebagai penasihat ekonomi .

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana