MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI NAMPAKNYA....KERAJAAN SELANGOR HA HA HA

SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini mendakwa kerajaan persekutuan tidak berlaku adil terhadap rakyat negeri Selangor apabila peruntukan kewangan terhadap negeri tersebut disekat.
TAHU PUN MARAH APABILA KERAJAAN SEKAT PERUNTUKKAN...TAPI PERNAH ADA SELAMA INI KERAJAAN PAKATAN BERKERJASAMA DAN MEMBANTU KERAJAAN PERSEKUTUAN....LAGI MAKI MAHUN ADALAH..SEMUANYA YANG BERLAKU SALAH BN DAN UMNO....APA KEJADAHNYA.

Menurutnya, pembayar cukai di Selangor menyumbangkan sebanyak 23 peratus terhadap jumlah cukai yang dikutip kerajaan persekutuan tetapi hanya tiga peratus daripada belanjawan negara dikembalikan semula kepada Selangor.

Tambah beliau, ketidakadilan Barisan Nasional pimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah memberi cabaran besar kepada kerajaan Selangor untuk mentadbir.
KADANG KADANG NAK KATA BODOH MARAH PLAK.PAKATAN RAKYAT MEMANG TIDAK SEPENDAPAT DENGAN KERAJAAN BN DAN UMNO..JADI APA MASALAHNYA...SUDAH TAHU...APA.BILA BANYAK BUAT JANJI SALAHKAN KERAJAAN PUSAT...INILAH DIKATAKAN BODOH AKALNYA.
 "Menggunakan sumber negeri, kita tidak sekadar memenuhi janji-janji, malah berjaya mencapai lebih daripada yang dijanjikan," katanya di dalam satu kenyataan.

Selain itu, beliau mendakwa kerajaan Selangor berjaya mencegah rasuah di semua peringkat, menghentikan ketirisan sumber-sumber negeri dan hemah berbelanja.

Hasilnya dakwa Khalid, kerajaan Selangor berjaya meningkatkan simpanan tunai kerajaan dari RM400 juta pada 2008 hampir lima kali ganda ke RM1.9 bilion pada 2011.

"Ini membuktikan bahawa Pakatan Rakyat mampu mentadbir Selangor dengan lebih baik walaupun berdepan dengan sekatan peruntukan oleh kerajaan persekutuan.

"Sehubungan itu, rakyat Selangor tidak seharusnya terpedaya dengan rayuan Perdana Menteri supaya memilih BN pada pilihan raya akan datang kerana terbukti Selangor akan lebih maju di bawah Pakatan Rakyat," katanya.
ANAK KURANG AJAR DENGAN BAPANYA SENDIRI....ASYIK MENYALAHKAN AYAHNYA.RASA BOLEH BERDIKARI SENDIRI....BUAT LAH SENDIRI DENGAN APA YANG PATUT.ANAK SENDIRI HINA DAN MAKI MAHUN AYAHNYA...AYAHNYA DUDUK SAJA KER...ATAU PANDANG SAJA.BOLEH BERAMBUS DARI RUMAH...NYAH KAU DARI SINI...SAMALAH KERAJAAN SELANGOR HARI INI...YANG DIKATAKAN ADA PENASIHAT BERGAJI RM 1 BUAT APA?HEBAT SANGAT KER.....MANANYA.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana