Kata Kata Datuk Seri Najib ....Zaman bodek PM sudah berakhir...

Datuk Seri Najib Razak mahu rakyat menyokong kerajaan Barisan Nasional berdasarkan rekod pencapaian, bukan kerana kerana mereka takut kepada Perdana Menteri.
“Saya tak mahu sokongan diberikan semata-mata kerana nak sokong saya sebagai Perdana Menteri. Kalau kata nak bodek Perdana Menteri, zaman nak bodek Perdana Menteri sudah berakhir,”
Najib juga menasihatkan pesara supaya tidak terpedaya dengan janji manis pembangkang. “Jangan kita terpedaya dengan janji-janji manis di bibir yang kita tahu pada lojiknya tidak rasional. Kerana apa kerana diaidamkan Putrajaya. Bila sampai pada pilihanraya, apa nak jadi-jadilah.

“Sayatak boleh berjanji sesuatu saya tahu saya tak boleh tunaikan. Ini kerajaan yangbertanggungjawab. Sebab itulah perlu yakin dengan kerajaan Barisan Nasional,”“Kita ada matlamat yang indah untuk rakyat, ia bukanlah sesuatu khayalan, igauan,mimpi di siang hari,angan-angan mat jenin atau janji tinggal janji. Kita adaagenda yang akan membela kemakmuran rakyat negara kita. Isyaallah dengansokongan ini kita akan melaksanakan janji-janji.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana