Inilah Orang PAS yang Buat Pelbagai persepsi buruk supaya rakyat membenci kerajaan..

Selain Isu Haji sudah tidak laku lagi timbul pula Isu lain...yang direkanya untuk dibuatnya supaya rakyat terus membenci kerajaan.Adakah mereka dah tahu yang mereka akan KALAH pada PRU akan datang,sebab itu pelbagai isu yang ditimbulkan...???dan mereka sudah ada alasan kenapa mereka KALAH dan siapa mereka ingin SALAHKAN....???

... " Pas menjangkakan peratusan undi akan rendah jika Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) diadakan selepas cuti umum Aidilfitri.Ketua Penerangan Pas Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, ia kerana pengundi tentunya sukar dan berfikir panjang untuk pulang kali kedua selepas pulang bercuti Aidilfitri."Jika benar ia diadakan pada bulan September maka peratusan mengundi akan merosot kerana majoriti pengundi baru sahaja balik dari bercuti selain faktor utama adalah dari segi kewangan mereka," katanya kepada Harakahdaily.

Menurutnya lagi, jika perkara itu benar-benar berlaku, ianya juga seolah-olah cuba untuk menafikan hak rakyat khususnya pengundi luar untuk pulang mengundi. "
 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana