Inilah cara PAS menghalalkannya....Bagi nya Semuanya Ok

Risalah fitnah FGVH disebarkan di Himpunan Hijau.....

KUALA LUMPUR: Risalah memfitnah dan memburuk-burukan kerajaan bertajuk 'Umno dan BN Sokong Yahudi' ditemui disebarkan pada program Himpunan Hijau ke Putrajaya anjuran PAS Wilayah Persekutuan di sini malam tadi.

Antara kandungan risalah itu menyentuh mengenai penyenaraian FGVH dalam Bursa Saham dengan mendakwa dua syarikat Yahudi telah menjadi rakan strategik FGVH.

Menurut risalah itu, perjanjian pertama dimeterai antara Bungee Limited dengan FGVH pada Disember 2011.

Manakala perjanjian kedua pula yang dipersoalkan adalah perjanjian yang dimeterai antara Louis Dreyfrus dan disaksikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak ketika lawatannya ke London pada 23 Mei lalu.

Selain itu, pada kandungan risalah itu tertera petikan "Kita hairan kenapa ahli-ahli Parti Komunis Cina datang ke Felda Bilut? Apakah ada agenda tersembunyi kedatangan mereka? Mengapa kedatangan mereka diraikan seperti tetamu kehormat?"

Turut dimuatkan pada risalah itu adalah kenyataan menghasut peneroka Felda supaya menolak penyenaraian FGVH serta memetik ayat daripada kitab suci Al-Quran.

Sokong UMNO-BN, Sokong Yahudi

"Ayuh, warga Felda kita bantah penyenaraian ini kerana bukan menguntungkan umat Islam iaitu warga Felda tetapi mengheret kita (warga felda) mengikut telunjuk Yahudi.

"Mereka (Louis Dreyfus) hanya bertopengkan pendaftaran syarikat di Perancis tetapi hakikatnya mereka beragama Yahudi yang sememangnya dilaknat oleh Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW".

"Tidak sesekali akan reda Yahudi dan Nasrani (dengan umat Islam) selagi kita tidak mengikut jejak langkah mereka". ( Al-Baqarah: 120)

Berdasarkan logo tertera di helaian tersebut, risalah dengan cetakan berwarna depan belakang bersaiz kertas A4 itu diterbitkan oleh Persatuan Anak Peneroka Kebangsaan (ANAK).

INILAH DIMAINKAN OLEH PAS UNTUK RASA BENCI RAKYAT KEPADA BN DAN UMNO SEDANGKAN PEMIMPINAN NYA TAHU SIAPA DAP DAN PKR YANG SEBENARNYA TAPI HANYA DIAM DAN MEMBISU SEMATA MATA NAK KE PUTRAJAYA,PAS HANYA TUTUP SEBELAH MATA.BANGKAI GAJAH DIDEPAN MATA TAK NAMPAK TAPI KUMAN DISEBERANG LAUT BOLEH NAMPAK....INILAH GAYA DAN CARA PAS....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana