Ha Ha Ha...Bandar Puchong Mirip Danok?

KUALA LUMPUR - Daerah Puchong di Selangor yang selama ini terkenal sebagai pusat pengeluar pelbagai barang industri kini bertukar imej sebagai bandar yang menyediakan khidmat urut dan seks secara berleluasa.di kawasan tersebut baru-baru ini menimbulkan kejutan apabila jumlah pusat urut dan seks bukannya seberkurangan sebaliknya bertambah kepada sekurang-kurangnya 40 buah.Bagi sesiapa yang sekali-sekala berkunjung ke Puchong pada waktu malam pasti terkejut dengan gemerlapan lampu-lampu neon menerangi unit-unit kedai yang dijadikan pusat seks.

Dipendekkan kata, kewujudan pusat urut seks di sekitar bandar ini sejak empat tahun lalu menukar imejnya seakan-akan Hatyai di Thailand yang terkenal dengan tawaran khidmat seks. Lebih memburukkan keadaan, bisnes haram itu bukan sahaja semakin berkembang malah menyaingi kepesatan aktiviti perniagaan komersial yang terdapat di situ.

KERAJAAN SELANGOR HEBAT DAN MAJU BERSAMA SAMA MAKSIAT,KENAPA PAS DIAM MEMBISU SAJA DALAM CERAMAH NYA TIDAK BERCAKAP SEPATAH PUN MASALAH NEGERI SELANGOR YANG APA SEBENARNYA BERLAKU PADA RUMAH URUT BAB CENDEWAN TUMBUH BERGITU PESAT SEKALI.....PAS PAS PAS APA SUDAH JADI NI..MAHU TUTUP SEBELAH MATA SAJA KER.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana